Update 22-03-2018 09:28: de oorzaak van het probleem is inmiddels gevonden en opgelost.
]]>De datacenter medewerkers zijn momenteel het probleem aan het identificeren en proberen z.s.m. met een oplossing te komen.
We zullen u via deze pagina op de hoogte houden zodra een oplossing voor dit probleem gevonden is door de medewerkers van het datacenter.
Update 06-12-2017 09:00: Inmiddels werken alle websites weer. We zullen snel met een update komen wat de oorzaak was van het probleem.
Update #2: 06-12-2017 16:24: De oorzaak van het probleem bleek een stuk code in de firewall te zijn die bepaalde hackers buiten de deur moest houden. Echter door de code werden ook bepaalde IPv6 connecties geweerd. Het stuk code wat we weggehaald hebben: REJECT all opt -- in * out enp1s 0 0.0.0.0/0 -> 0.0.0.0/0 reject-with icmp-port-unreachable
]]>De foutmelding die verschijnt op de website is:
Service Unavailable The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later. Additionally, a 503 Service Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Onze technische dienst is zojuist ter plaatse in het datacenter het probleem aan het verhelpen. We hopen u spoedig op de hoogte te kunnen brengen wat de toedracht is van het probleem.
Update: Omstreeks 17:15 hebben we het probleem gedetecteerd en de storing verholpen. Het bleek dat na een update van de server de home/users folder niet het juiste pad hadden waardoor klanten bovenstaande melding kregen op hun domeinnaam.
]]>Hierdoor kan het zijn dat over de gehele dag op verschillende servers enkele minuten (ongeveer 5 minuten) downtime ondervonden wordt.
]]>